صنایع دستی نقره

صنایع دستی نقره

صنایع دستی نقره

در این مقاله قصد داریم تا اطلاعاتی در زمینه صنایع دستی نقره خدمت شما عزیزان ارائه کنیم. به صورت کلی ظروف و آینه و شمعدان نقره یکی از پرطرفدار ترین صنایع دستی به شمار می روند. در خصوص آینه و شمعدان باید خدمت شما عرض کنیم که این نوع صنایع دستی یکی از ملزومات و احتیاجات اولیه برای شروع زندگی زوج های جوان که قصد ازدواج با یکدیگر را دارند به شمار می رود. آینه و شمعدان نقره یکی از مرسوم ترین نوع آینه و شمعدان به شمار می رود البته در این بین آینه و شمعدان های دیگری با جنس های متفاوت در بازار وجود داشته که با توجه به سلیقه و بودجه خود می توانید آنها را نیز تهیه کنید.

همانطور که اشاره شد آینه و شمعدان انواع مختلفی مانند؛ برنز، طلا، پی وی سی، چوب، فلزات دیگر با روکش طلا یا نقره، کرسیتال و … دارد. اما همانطور که مستحضر هستید و طبق آداب و رسوم گذشته و نیکان ما آینه و شمعدان نقره یکی از مرسوم ترین نوع آینه و شمعدان ها به شمار رفته که معروفترین آنها آینه و شمعدان سفره عقد و مراسم است که بر سر سفره عقد ازدواج قرار می گیرد. آینه شمعدان نقره نیز انواع مختلفی از جمله آینه و شمعدان قلمزنی شده، آینه و شمعدان های بزرگ، کوچک، متوسط و … داشته که با توجه به سلیقه و بودجه همانگونه که در بند بالا نیز به آن اشاره داشتیم می توانید آینه و شمعدان را انتخاب و تهیه کنید.

صنایع دستی نقره بابک

بودجه لازم جهت خرید صنایع دستی نقره

به صورت کلی بسیاری از خانواده ها آینه و شمعدان را نقره و قلمزنی انتخاب می کنند و بودجه قابل توجهی نیز به آن اختصاص می دهند. اما برخی از خانواده ها و زوج های جوانی که قصد ازدواج داشته و بودجه محدودی دارند اغلب آینه و شمعدان ها را سبک تر و با جنس های دیگر انتخاب می کنند. لازم به ذکر است که بگوییم در بحث آینه و شمعدان نقره بازه قیمت متفاوتی وجود دارد. به عنوان مثال آینه و شمعدان نقره قلمزنی شده یکی از گرانترن نوع آینه و شمعدان ها در بین صنایع دستی نقره محسوب می شود.

انواع صنایع دستی نقره

اما از این بحث ها که بگذریم و اگر بخواهیم در رابطه با دیگر صنایع دستی نقره برای شما مطالبی را عرض کنیم باید بگوییم که همانطور که مستحضر هستید کاسه، بشقاب و ظروف نقره نیز یکی دیگر از صنایع دستی نقره پرطرفدار به شمار می رود. نکته اولی که باید خدمت شما عرض کنیم این است که ظروف نقره با توجه به جنسی که دارند و با توجه به این که فلز نقره یکی از فلزات گرانبها محسوب می شود بودجه و قیمت بالایی نیز به همراه دارند. اگر قصد استفاده از صنایع دستی نقره را دارید و می خواهید تا ظورف یا آینه و شمعدان نقره تهیه کنید از ابتدا بودجه خود را مشخص و به فروشنده اعلام کنید تا در بازه قیمتی که مشخص کرده اید محصولاتی نظیر ظروف یا آینه و شمعدان نقره خدمت شما معرفی و عرضه کند.

انواع صنایع دستی نقره

صنایع دستی نقره بابک

نقره بابک با توجه به تجربه چندین ساله ای که در این زمینه دارد و تنوع محصولات بالایی که دارد، جوابگو هر نوع سلیقه و بودجه خواهد بود از این رو می توانید با مراجعه به فروشگاه نقره بابک با هر نوع سلیقه و بودجه و با کیفیت و اصیل داشته باشید. تمامی محصولات نقره بابک اصیل و شناسنامه دار بوده و خرید شما به یک سرمایه گذاری بلند مدت به شمار می رود. در رابطه با اصیل بودن ظروف یا به صورت کلی صنایع دستی نقره لازم است اطمینان کامل کسب کنید. در واقع ظروف یا آینه و شمعدان نقره با توجه به جنسی که داشته و نواساناتی که این فلز گرانبها به همراه دارد باید به این نکته توجه داشته باشید که در صورت اصیل بودن و ارائه شناسنامه از سوی فروشنده می توانید بعد از مدتی آن را با قیمت بالاتر بفروشید.

نقره بابک علاوه بر فروش آینه و شمعدان و صنایع دستی نقره، خدمات جانبی مربوط به این نوع محصولات را نیز برای مشتریان خود در نظر گرفته است. یکی از مشکلاتی که مشتریان با آن رو به رو هستند تیره شدن یا سیاه شدن ظروف و صنایع دستی نقره می باشد. نقره بابک برای این موضوع نیز راه حل داشته و با استفاده از لاک های مخصوص ظروف و آینه و شمعدان نقره را تا مدت ها براق و درخشان نگه می دارد. این لاک با توجه به فرمولی که دارد باعث می شود تا ظروف اکسید و سیاه نشوند و مدت زمانی که ممکن است ظروف سیاه شوند را بسیار طولانی تر کند به همین منظور در صورتی که صنایع دستی نقره شما دچار همچین مشکلاتی شود می توانید با مراجعه به نقره بابک از خدمات ما جهت رفع این مشکل استفاده کنید.

نکاتی در رابطه با صنایع دستی نقره

در پاراگراف های بالا به یکسری از نکات مربوط به خرید و نگهداری صنایع دستی نقره اشاره کردیم اما در این بخش قصد داریم تا نکات تکمیلی دیگری در این رابطه خدمت شما عزیزان عرض کنیم. همانطور که اشاره شد در خرید صنایع دستی نقره همانند آینه و شمعدان نقره که یکی از ملزومات ازدواج محسوب می شود باید کمی دقت به نوسانات بازار و قیمت نقره داشته باشید. علت این موضوع نیز این است که فلز نقره یکی از فلزات گرانبها محسوب شده و همین امر باعث می شود تا در برخی از مواقع با نوساناتی در طول روز یا چند روز یکبار همراه باشد به همین منظور سعی کنید تا این نواسانات را زیر نظر داشته باشید و تخمین کلی در رابطه با قیمت آن در اختیار داشته باشید و به موقع اقدام به خرید آینه و شمعدان نقره کنید.

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید سفارشی خرید نکردن این نوع محصولات با جنس نقره است. علت و مفهوم این حرف ما نیز به این منظور است که سعی کنید بعد از آنالیز و تخمین کلی که از قیمت این نوع صنایع دستی تهیه کردید و تصمیم به خرید ظروف نقره یا آینه و شمعدان نقره گرفتید همان روز اقدام به خرید کنید و از سفارش دادن و موکول کردن به زمان دیگر جلوگیری کنید. علت این کار منجر به جلوگیری از متضرر شدن شما خواهد شد، بار ها در این مقاله به نواسانات قیمت نقره اشاره شد به همین منظور در صورتی که خرید آینه و شمعدان و صنایع دستی نقره را به زمان دیگری یا سفارش دادن و تحویل آن در تاریخ مشخصی موکول کنید، ممکن است قیمتی که با فروشنده توافق شده است چند برابر شود و شما متضرر شوید.

در ادامه شما را به مطالعه مقاله اصول انتخاب مدل آینه شمعدان عروس دعوت میکنیم.